هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:18 PM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:00 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
پنج شنبه 28 خرداد 1394  12:54 PM
مهدي تكابي: در ورزش ايران می بایست بیشتر امور را به صورت داوطلبانه و از روی عشق انجام داد

رییس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با اشاره به مشکلات مالی و نبود اعتبارات در ورزش کشور گفت: با شرایطی که در آن قرار داریم کسی نباید در ورزش به دنبال کسب درآمد باشد، بلکه بايد بیشتر امور را به صورت داوطلبانه و از روی عشق انجام داد.

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، به نقل از خبرنگار ورزشي خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، مهدی تکابی در سمینار مسئولان هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با روسا ونایب روسای هیئت‌های تحت پوشش این رشته که امروز (چهارشنبه) در تالار افتخارات سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد، اظهارکرد: زمانی که این هیئت حدود 3 سال پیش تحویل اینجانب و کادر جدید قرار داده شد حتی یک برگ هم آرشیو نشده بود و هیچ گونه ساختار اداری، مالی و فنی  وجود نداشت. بعد از آن در کنار برنامه ریزی و انجام اهداف کوتاه مدت و مقطعی در صدد ایجاد ساختار محکم و پایدار اداری، مالی و فنی برای اداره و رسیدن به اهداف بلند مدت پرداختیم.

وی افزود: در حال حاضر می‌توان ادعا کرد این ساختار تا حدود بسیاری شکل گرفته که نتیجه آن رتبه‌ای است که هیئت تنیس روی میز استان در کشور و استان کسب كرده است. حفظ و ارتقاء بهتر این رتبه تنها در همدلی و همکاری بین تمامی زیر مجموعه است که امیدوارم تمامی کمیته‌ها و شهرستان‌های استان همچون گذشته در کنار ما باشند.

تکابی با اشاره به مسایل و مشکلات مالی و بودجه که گریبان گیر تمامی بخش‌های کشور و از جمله ورزش است، گفت: در سال‌های گذشته بحث اختصاص یک درصد بودجه سازمان‌ها به امر ورزش را داشتیم که متاسفانه چندسالی است این مساله حل شده. خوشحالم نوید دهنده این باشم که با پیگیری‌های مسئولان کشوری با ارائه پیشنهاد به مجلس و راهکارهایی که صورت گرفته در آینده باز شاهد ابلاغ بخشنامه و قانونی در این زمینه با رویکردی تازه باشیم تا بتوان از سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی با راهکارهای مختلف با هنری که مدیران ورزش کشور دارند از بودجه آن‌ها برای رشد، توسعه و حمایت از ورزش همگانی و قهرمانی استفاده كرد.

رييس هيئت تنيس روي ميز استان اصفهان یکی از ارکان مهم برای رسیدن به اهداف بلند مدت که قهرمان پروری است را کنار گذاشتن روش‌های سنتی عنوان کرد و گفت: پرورش افرادی مثل نوشاد و نیما عالمیان به صورت گلخانه‌ای و حمایت خانواده بوده است. باید به دنبال روش‌های علمی و فنی جدید و به روز باشیم تا بتوانیم نفرات مستعد بیشتری را در کوتاه ترین زمان به بازدهی برسانیم. در این راه مدیران و مسئولان ما باید شجاعت و جسارت کنار گذاشتن روش‌ها و عادات غلط و سنتی را داشته باشند.

وی با یادآوری معیارها و آیتم‌های مربوط به سنجش هیئت‌ها به بررسی و اهمیتی که آن‌ها در سنجش هیئت دارند پرداخت و تاکید‌کرد: در این سنجش 82 آیتم در نظر گرفته شده که بسیاری از آن مورد توجه همگان نیست، اما با کمی دقت و ریز بینی می‌توان به اهمیتی که دارند پی برد.

تكابي همچنین به تقسیم بندی شهرستان‌های استان به 3 گروه اشاره و خاطرنشان‌کرد: این تقسیم بندی بر اساس ظرفیت و پتانسیل آن‌ها و انتظاراتی است که ما از آن‌ها داریم، در حال حاضر نزدیک به 15 شهرستان فعال داریم و به دنبال فعال کردن تمامی شهرستان‌ها هستیم. تمامی شهرستان‌ها بايد با الگو برداری از ساختار هیئت در ابعاد کوچک‌تر آن را در شهرستان خود پیاده کرده و به صورت ماهیانه گزارش عملکرد به هیئت استان بدهند.

در ادامه این مراسم شاکری فرد مشاور مدیر کل ورزش و جوانان استان در حوزه بانوان با تقدیر و تشکر از هیئت تنیس روی میز استان اصفهان به لحاظ تحولات شگرفی که در استان و کشوری در این رشته داشته گفت: این رشته علاوه بر آمادگی جسم برای آمادگی فکر و تمرکز و همچنین افزایش قدرت تصمیم گیری وعکس العمل نياز دارد.

وی افزود: با وجود چنین همدلی و هماهنگی که در هیئت تنیس روی میز اصفهان وجود دارد در آینده شاهد آن خواهیم بود که ملی پوشان و نخبگان بسیاری از این استان راهی تیم ملی شوند و برای کشور افتخار آفرینی کنند.